BÜYÜKTÜR SEVDASI MEMLEKETİMİN !!!


Herkese Merhaba !! 🙋🏻
Uzuuuun zaman oldu post paylaşmayalı. Yazılacak bir çok yazı ve tabi ki de paylaşılacak çok fazla anı var. Karadeniz in huzuruyla doluyum bu aralar. Rize'de köyümdeyim. Uzun zamandır planladığımız tatil sonunda gerçekleşti tüm aile bir aradayız. Her bir aile ferdi eğitim telaşında olduğumuzdan bir arada olmak zorlaşıyor.
Tabi ki de herkesin memleketi kendine güzel gelir banada öyle her zaman :) karadenizin farklı bir doğası ve farklı bir havası var. Burada Ramazan Bayramını geçirmek nasip oldu. Çok güzel görüntülere şahitlik ettim ve ediyorum. Bayramlaşma merasimleri harika, yapılan konuşmalar kullanılan şiveler muhteşem :) Köyün kadınları bir araya gelip bayram için baklava yapıyor. Düzeni bozulmamış, eskiden günümüze yansıyanları görmek içimi rahatlatıyor...
 Her türlü yorgunluktan bedeni mi ve ruhumu arıtıp, doğaya,çamura ve yeşile doyup geri döneceğim. Her gün farklı bir manzaraya uyanıyorum, her gün farklı bir yönünü farklı bir tonunu keşfediyorum. Sabah yürüyüşleri burada çok keyifli. İftar saatlerinde ki o telaş, uçsuz bucaksız sofraları hazırlamak ve tüm sevdiklerini etrafında görmenin mutluluğu bir başkaydı. Mutlu olmak çok kolay aslında sevdiklerin yanı başındaysa gerisi sana kalıyor keyif almayı biliyorsan her şey mutluluk veriyor insana ve en önemlisi mutlu olmak için doğa bize tüm güzelliklerini sunuyor ama görebilene tabi ki de... Sobam tütüyor, üzerinde çayım için su kaynıyor, hava muhteşem,azıcık üşütüyor...


İnziva vaktindeyim geri dönünce anılarımı yazmak için sabırsızlanıyorum :) Herkese iyi tatiller. Rotanız bol olsun. keyifli keşifler :)












Yorumlar