BU HAFTANIN MESAJI: GEZ GÖR EĞLEN ve ÖĞREN ! #3


Kaç yaşında olursa olsun insan her daim gezmeli görmeli, öğrenip eğlenmeli. Biz  de de durum bu. Hayatımın her evresinde bu felsefeyi yanımda konuk edicem. Fotoğraf çekmek, yeni yerler görmek, yeni kültürleri tanımak ve yeni insanlarla tanışmak beni hep heyecanlandırır. İlla şehir şehir gezmene gerek yok yaşadığın şehirde gitmediğin mekan girmediğin sokak illa ki vardır. Hele İstanbul’daysan gez gez bitmez. Ama yaşanır mı İstanbul’ da orası bi düşünülür.
 
Hafta sonu İstanbul – Kuzguncuk’taydım.  BA YIL DIIMMM !  o nostaljik evler beni benden aldı. Evlerde ki yaşanmışlık hissi o duvarlara sinen anıları düşünmek neden bi tuhaf yapar insanı, içine işler, ‘bende burada oturmak isterdim’ dedirtir insana.(yani en azından bizde böyle yârimle ) evleri gördüğümde hemen ‘burda kimler kimler yaşamıştır, kimler o camda evladını, biricik eşini vs. birini beklemiştir.' Diye gelir aklıma. Kuzguncukla ilgili bir post bu hafta içi yazmaya çalışacağım.26.03.17 yağmurlu bir İstanbul günüydü ama bu gezmemize engel değildi. He bu arada yazım kurallarını ben takmıyorum pek sizde takmayın burası benim bloğum ayııkkss dermişim 😀 hahaha her yerde kurallar var bari burda olmasın…
Bu haftanın mesajı bir seri oluşturdu ama benim için önemli kısmı aşağıda bulunan kendime not kısmında bu sadece bana değil herkese not aslında !💭
Herkese iyi haftalar diliyorum.
Sizde havalar nasıl ? Nasıl geçti hafta sonu?


Kendime not:
Sevgili kendim bol bol seyahat et önce Türkiye’yi sonra tüm Dünyayı gezmeye çalış farklı kültürler farklı yerler mekanlar keşfet. Hayatının her evresinde gez gör ve eğlen aynı zamanda öğren  💓  her anından ve her yaşından keyif al yaptığın hiç bir şeyden pişman olma.

Yorumlar