BU HAFTANIN MESAJI: KENDİNİZİ SEVİN #1



Heelllllllllööööö

Tam ünlü bi blogger olcam dedim vize günleri geldi çattı boş kalıp yazı yazamıyoz arkadaş. Vize günleri diyorum çünkü vize haftamız yok maalesef ki her hafta sınav yapmayı daha uygun görüyor üniversitemiz. Bu yüzden sürekli bi ders çalışma halindeyim … Ünlü olmam resmen engelleniyor. Ama her şeye rağmen siz saygı değer okurlarıma tabi ki de vakit ayırıcam sonuçta  beni sizler yarattınız…. :D tamam yeter bu kadar, bi tur daha kendimi övdümm yine … 

Güzel bir hafta sonunun ardından yine tempolu bir hafta daha bizleri bekliyor olacak anlaşılan … Bu hafta neler yapmayı planlıyorum: ders ders ders çalışcam çok iç açıcı gerçekten. Şimdi bi seyahat planı ne güzel olurdu. Yap bi sırt çantası nereye gideceğini düşünmeden haritadan yer seç kendine ve koyul yollara …bu postumu 30 yıl sonra okuduğumda gelecekte  ki halim şuan  ki bulunduğum durumu acaba nasıl karşılayacak ‘keşke her şeyi bırakıp hayatını yaşasaydın' mı dicek ya da ‘iyi ki çalışmışsın kızım şimdi deli paralar kazanıyon’ mu dicek hmm yada  ‘ders çalışanda mühendis oluyor çalışmayanda koy ver gitsin’ mi ? dicek yoksa  hihihi  :)  işin geyiği bi tarafa hayatta öyle seçimler yapın ki kazandığınız şeyler, kaybettiklerinize değsin her zaman ... (Che Guevara)

Şimdi bunları bir kenara bırakıp sizlere güzelliklerle dolu bir hafta diliyorum şu vize günlerimi güzelce atlatayım ki gezintili günlere geri döneyim ve  blogger kariyerime devam edeyim :) 


 
 Gelecekte ki ben, her anından keyif al, yanında huzur bulmadığın insanları kendinden uzak tut ve kendini daima sev  :) :) :) bunu size de öneriyorum, kendinizi sevin...



 



Yorumlar