BU HAFTANIN MESAJI: STRESTEN UZAK DURUN #2

Stresten uzak diyorum ama şu zamanın koşullarıyla mümkün mü acaba ama siz yine de deneyin bunu kendime de not aldım bende deneyeceğim
Demiştim zaman çabuk geçecek diye..
İstanbul a hoş geldim. Hoş gördüm dicem 1-2 saat sonra, 
Ben yokken havalar nasıldı
Ben bir hayli yoğun bir hafta sonu geçirdim. Ama İzmir in havası ve sevdiklerimle olmak beni bayağı toparladı. Fındık kurdumun doğum gününü kutladık. 
Sizlerin de hafta sonu umduğunuz gibi geçmiştir umarım. Yeni bir haftaya merhaba diyelim o zaman... geride bıraktığımız haftadan daha güzel bir hafta geçiririz umarım. Stresten uzak =)






Gelecekteki kendim: Sendeki en iyiyi ortaya çıkaranlarla yakın ol, strese sokanlarla değil. Bunu her yaştan insana öneriyorum geçmişimde bıraktığım ve geleceğim de yer vereceğim insanlar hadi size de önerdim =)


ins: ruhumunsoylemleri
fb: Ruhumun Söylemleri

Yorumlar