İZMİR İZMİR İZMİR



Hi  Guys

Bu güzel güneşli havada demek isterdim ama yağmurlu ve soğuk havada ben nelerle uğraşıyorum bi bilseniz üzülür ağlardınız halime dermişiiiimmmmmmm… Mart kapıdan baktırıp kazma kürek yaktırıcak anlaşılann ayy ne klişeeeeeeeeeee
Okulun bitmesini ve ben güzel İzmir ime gitmeyi düşlüyorum of harika olurdu belki hafta sonu bir kaçamak olabilir kim bilir :)

Evet evet ben İzmir’de yaşıyordum.
İzmir İzmir İzmir ...
İzmir’de yaşarken büyük konuşmuşum asla İzmir'de yaşamam, asla İzmir'de çalışmam, aslalar aslalar dolu ama var ya ettiğim büyük lafları duysanız dersiniz ki İzmir naptın la bu kıza.
gel gör ki İstanbul’da okuyup yaşayınca anladım ki İzmir gibisi yok. 

İzmir insanı denen bi tabir vardır ya, işte gerçekten burada iş kopuyo çünkü farklı bir bakış açısına sahiptir İzmir insanı anlat anlat bitmez, en basiti hoşgörülüdür, İstanbul'da nerde hoşgörü ah ahh ... söylemleri bile farklıdır simite gevrek, domatese domat, çekirdeğe çiğdem, süt mısıra darı falan bir sürü şey.. bir gün fırına gittim gevrek alcam simit yani, adama dedim ‘6 tane gevrek alabilir miyim?‘ adam bana 6 tane ekmek verdi dedim ‘noluyoz abi ben gevrek istiyorum’, adam diyo ki ‘gevrek gevrek yeni çıkarttım fırından’ ve birbirimize uzun uzun baktıktan sonra İzmir’li olduğumu söyledim falan derken durumu tatlıya bağladık, bunun gibi çok olay oldu tabi, sadece İzmirlilerin anlayacağı bir dil var yani :)
Özlem ciğerime doldu beeee ders yoğunluğundan gidemiyorum şu sıra ama bu yazıyı bitirmeden gitme kararı alıcam heralde :)

Evett şimdi gözlerimi kapatıyorum ve kendimi kordonda ki çimlerde otururken ve  hafif tenimi ısıran rüzgarı hissederken hayal ediyorum   aaaammmmmma ben napıyorum şuan otobüs bekliyorum ve bu yazıyı yazıyorum:) yazı yazmak için harika bir yerdeyim ve ıslanıyorumm

Aslına bakarsanız şaşılacak hatta trajikomik bir durum daha var ;
İzmir’e 30 yıl önce gelmiş olan bir insan 30 yıl sonra yine İzmir’e geldiğinde değişen ve gelişen hiçbir şey görmez ne yazıktır ki değerlendiremiyorlar egenin incisini. Ama buna rağmen yine de huzurundan ve naifliğinden hiçbir şey kaybetmeyen sanırım tek şehir. İzmir'de yaşayan ve İzmir'den sıkılan insanların başka bir şehirde yaşamaları gerekiyor işte o zaman İzmir in kıymetini anlayacaksınız. Havasını hiç konuşmuyorum kışı bile ilkbahar gibidir çoğu zaman...ah bide İzmir in kızları vardı dimi güzelliğiyle ünlü :) buda mübalası iştee...benim İzmir’im gelmiş herhalde gidene kadar eski fotoğraflara bakıcaz anlaşılan 
kordon
 
 :) bi sonraki postumu da İzmir’den yazcam kız size söz :)) ve unutmadan Nerde olursam olayım İzmir’de yaşama isteğim hep var olacak sanırım...sizin de kopamadığınız şehir var mı ? ruhunuzu sevdiğiniz şehirde bırakıp, bedeninizi zorla da olsa götürdüğünüz oldu mu hiç …? 

 
Kendinize iyi davranın belki bir gün İzmir' de karşılaşırız :) :)

Hadddiii byy

Yorumlar