Merhaba blog


Evvveeeett.. oturdum bilgisayarın başına afilli bir yazı yazmaya çalışıyorummm…

Hmm..

Hmmm..

Düşünüyorum ,düşünüyorum… konuusu ne olsa acaba … hmm 

I ı cık çıkmıyor.

Dırrı dıırııt dııııırrrrrııııııııın

İlk yazım, ay nasıl heyecanlıyım bilemezsiniz. Acaba devamında gelecek olan yazılarımda da böyle heyecanlanacak mıyım? Bilemedim.

Öhhhöm öhhöööm ciddi olalım lütfen!!!! İlk blog yazımı yazıyorum şurda:

Herkese merhaba artık bende bir blogger ım. İlk yazımda kendimi bloger ilan ettim ikincisinde düşünemiyorum. Evet bloğumda neler yapmayı planlıyorum…
....hmmm

 Bana dair her şey diyebiliriz aslında, bazen nedensiz bir yazı o anlık hisler, benim anlarım ve anılarım, ilgimi çeken, beni etkileyen, benim gözlemlerim, bir makyaj malzemesi mesela yada modayla ilgili konular, bir mekan, bol kilo aldırıcı yemekler yemek deyince bendeki mutluluğu bilemezsiniz, kitaplar, filmler, diziler falanlar  filanlar ..…yediğin içtiğin senin olsun gördüklerini anlat derler ya işte o misal… göreceğiz yani benden neler çıkacağını...

 Aslında blog açma fikri hep kafamda vardı ama esas nedenim sanırım ilerde bu yazılarımı, anılarımı ve anlarımı geriye dönüp okumak ve unutmamak hatta belki de çocuklarımın bu yazılara erişmesi  onlar olmadan önceki hayatımı bilmesi için yazacağım bence bu çok heyecan verici … 

üüff neyse ilk yazı için yeter hadi by….


Yorumlar