Yeni güne merhaba okuyucu :)



GÜNAYMIŞ

Hava bugün yine bozuk şile de. fakat bende enerji tavan...Müjdeli haberi veriyim hafta sonu İzmir’e bilet aldım. Ne güzeldir şimdi güneşlidir huzurludur İzmir…

Yiiiiiiiihuuuuuuuuuuuu

Bugün phys101 sınavım olsa da gitme heyecanı bunu bile unutturdu bana. Efsane dersler olur ya geçen okulu bitirmiş sayar kendini buda öyle derslerden :) Yarın gece ciğerlerim huzurla dolacak (şuan bunu düşünüyorum) ve ben zamanın durmasını isticem ama nolcağını söyliyim zalııııım zaman hızlı hızlı akıp gitcek ve ben yine İstanbul ‘da bulcam kendimi. Sizde de olur mu hiç güzel anlarınızda, zaman peşinde atlılar varmış gibi koşup gider ama kötü anlarımızda mıhlanır kalır. Zaman geçse de önümüze baksak dediğimiz her anda geçmez o geçmez, valla bende hep böyleee…
Ben şimdiden Cuma havasına soktum kendimi ve size de mutlu hafta sonları diliyorum. İmkânınız varsa sevdiklerinizi ziyaret edin. Gidin görün zaman neler getirir bilinmez. Sevdiklerimizden ayrılmadığımız bir Dünya istiyorum çok mu şey istiyorum. Tahini çıkıp mecburi gidenler, iş imkânları yüzünden şehir değiştirenler, iyi bir gelecek uğruna okul için şehir değiştirenler, evlenip eşinin yaşadığı şehirde yaşamak zorunda olanlar ya da kadro uğruna giden memurlar. Ne zaman ne olacağı belli olmayan şu Dünya da neden sevdiklerimizden ayrıyız neden buna zorunlu bırakılıyoruz. Ruhumuz orda sevdiğimiz olmak istediğimiz şehirde, bedenimiz üzerine düşen zorunluluğu yerine getirmekle yükümlü olduğu şehirde. İnanıyorum bir gün tüm sevdiklerimi bir araya toplayacağım…






 
  Efenim bol güneşli ve enerjili günlerrr :)
  Çayımı yudumluyorum ve fonda bir sezen şarkısı çalıyor  'onu alma beni al' bugün mod bu …:)


  

Yorumlar