BU HAFTANIN MESAJI: GÜLÜMSE ! #4




Her pazartesi onu bırakıcam, buna başlıcam, evet onu öyle yapıcam diye diye kararlar alırız. Peki neden pazartesi? sendromu biz yüklüyoruz pazartesiye aslında 😅 Çarşamba değil cuma değil pazartesi? Yeni kararlar hep pazartesi alınır. Diyete bile pazartesi başlıyoruz arkadaş.. Madem diyet yapcan aynı gün başla ama yok yani perşembe günü diyet yapma kararı alan biri nedense diyete pazartesi başlar. Hafta başı olduğu için mi acaba? Ya da hafta sonu illaki hoppidi hoppidi yerim diye mi ki ? Şaşırtıcı... Bu bilinç altının bize bi oyunu mu yoksa… 😜 alınan kararların çoğuda çarşamba gününe kadar uygulamadan kalkar, olmadı bi hafta sürer genelde   neyse sen gülümsee bunun bi başlangıcı yok. Günü yok saatide yok üstelik bedava hahaha satıcı gibi hissettim kendimi😆 Gülümse arkadaşım vallahi bir şey eksilmiyo eksilse benden hiçbir şey kalmazdı  sürekli sırıtık bi haldeyim ( Laz damarıma basılmadığı sürece  😇  ) yahuu sağlığa bile artısı var yüz kaslarını çalıştırıyosun gülünce, daha ne istiyosun çabuk yaşlanmıcaksın. Gülümsemenin dili, dini, ırkıda yok. Canlının yaşadığı her yerde aynıdır...
Harika bir hafta sonu geçirdim İzmir'de tüm sevdiklerimle. Bol bol güldüm gezdim eğlendim ve anılarıma anı kattım. Fotoğraf arşivime yeni gülümsemeler ekledim.. Hava muhteşem ötesiydi bahar kısa sürüyo valla hemen yaza bağlanıyo İzmir. Yeni haftaya girdik geride bıraktığımız haftadan daha güzelini yaşayalım. Beklediğimiz haberleri alalım iyi şeyler duyalım. Sağlığı için sonuç bekleyenler en en en iyi sonuçları alsın, vize sonuçlarını bekleyen öğrenciler bunda bende varım iyi sonuçlar alalım, iş isteyen iş sahibi olsun, para bekleyen parasını alsın, aşk bekleyen aşkını bulsun, oğlunu kızını bekleyen aileler evlatlarına kavuşsun, sevdiğini bekleyen sevdiğine kavuşsun💖... her beklentimizin sonucunda güzel haberler aldığımız mutlu bir hafta olsun... bu hafta olmazsa gelecek haftalarda umarım kalbinizden geçen her iyi dilek gerçekleşir. Musmutlu haftalar🙏

Kendime not:💭 bol bol gülümse. Üretkenliğini arttırmak istiyorsan GÜLÜMSE. Bazen en büyük cevaptır bir ağız dolusu gülüş. Zararı yok, somurtma karartma kalbini. Güzelliklere aç her daim ....💪👍

Yorumlar