BU HAFTANIN MESAJI: UMUDUNU KAYBETME ! #6

Gezmekten post yayınlamaya vakti olmayan bir ben var bu blog da İstanbul'a dönünce bol bol yazılacak yazı olacak. Kitap önerileri, dizi-film önerileri ve daha bir çok gezi yazısıyla karşınızda olacağım. Bir hafta oldu İzmir'deyim ama sanki daha dün gelmişim gibi… bol bol gezdim anılarıma anı katmakla kalmadım fotoğraf ve bol gülücükler de kattım yine fotoğraf arşivime. Dönüş vakti yaklaştı yine burukluk sardı beni, neyse ki az kaldı diye avutuyorum kendimi…🙏
Hava bugün kapalı ama mühim değil içimiz aydınlık olsun neşe saçalım umut verelim umut edelim ve kaybetmeyelim umudumuzu hiçbir zaman. Yeni bir haftaya girdik Türkiye için yeni bir dönem başlıyor herkeste korku, endişe ve ne olacak düşüncesi var . İyi olmasını ümit ediyoruz ammaaaa….. yaşayıp göreceğiz hep birlikte. Merakla bekliyoruz bizi karşılayacak olan günleri…Hayatımın hiçbir evresinde umudumu kaybetmemeye çalışırım her zaman bunun daha kötüsünü yaşayan insan(lar) var diye düşünürüm. Mutlu olacak ve yüzümü güldürecek bir neden illaki bulurum. Size de bunu tavsiye ediyorum tüm zorluklara karşı umudunuzu kaybetmeyin mutlaka bir çıkış yolu bir umut vardır. Kimse size inanmıyorsa da siz kendinize inanın ve umut edin. Umut olmadan yaşanmaz.

“Umudunu kaybetme” filmini illaki duymuşsunuzdur hatta izlemişsinizdir diye düşünüyorum eğer izlemediyseniz de mutlaka ama mutlaka izleyin harika bir filmdir. O filmde geçen bir sözle bu postu bitiriyorum ve herkese mutlu haftalar diliyorum, umudunuzu kaybetmediğiniz bir hafta olsun …


«
 Kimsenin sana bir şeyi yapamayacağını söylemesine izin verme.. Bir hayalin varsa onu korumalısın... Bir şeyi istiyorsan, git ve al. »







Kendime Not: umutsuz yaşanmaz arkadaş bunu bilir bunu söylerim.30 yaşına da gelsen 50-70 yaşına da gelsen asla kaybetme. Kimse sana inanmasa da sen kendine inan o zaman her şey daha güzel olacak. koy kendine bir çay ve düşün senden değerli hiç bir şeyin olmadığını...🙏🙋💖🌞

Keyifli Günler🌟



instagram: @ruhumunsoylemleri
twitter:      @Rsoylemleri
facebook:     Ruhumun Söylemleri

Yorumlar