BU HAFTANIN MESAJI: ZAMANINI İYİ KULLAN ! #5

İzmir’den bol güneşli bir merhaba🌞

Bazı şeylerin telafisi yok derler ya işte zaman da onlardan biri, gitti mi gider geri gelmez. Değeri bilinmez çoğu zaman. Hep bizden önce davranır, bizden önce koyulur yola." Zamanın durmasını istediğiniz an her neredeyseniz siz oraya aitsiniz demektir." diye yazıyordu geçen bir yerde okudum. Evet bence de tam olarak bu. En mutlu anında arkasında atlılar varmışcasına koşturur, geçsin şu an bitsin dediğin anda da mıhlanır kalır zaman dediğimiz arkadaş...

Bugünü bilerek geçmişe dönseydiniz zamandan ne isterdiniz?
Neleri isterdim? Ben şöyle bir düşündüm de ilk üç maddemi sıraladım… 

🌼ilk maddem daha fazla boşvermeyi isterdim. Ne kadar düşünürsek düşünelim bütün işler olacağına varıyor nasıl olsa boşver gitsin. 
🌼İkinci maddem de üniversitemi  İzmir’de okumak isterdim. Ailemin ve sevdiklerimin yanında daha çok zaman geçirmiş olurdum. Sonuçta bu yaş bir daha geri gelmeyecek,buna mecbur bırakıldığımız için çok kızıyorum. 
🌼Üçüncü maddem ise bugün hayatımdan çıkardığım insanlarla bir daha karşılaşmamak isterdim. Bir insanı tanıdıktan sonra keşke tanımasaydım demek bence çok üzücü ve zaman kaybı… Bir insanı geride bırakırken zaman kaybı olarak nitelendirilmesi ne kadar güzel olabilir ki …

Zaman akıp gidiyor yeni haftaya başladık ve ben bloğu açalı tam 1 ay 4 gün olmuş. Çok güzel geri dönüşler aldım. Teşekkür ederim 🙏 Daha yapacak çok şey, gezecek çok yer ve yazacak çok yazım var. Bu hafta güzel geçsin zaman kaybı olmadan geçsin. Mutlu haftalar hepimize her anının kıymetini bildiğimiz günler diliyorum.

⏰Kendime Not: Zamanını iyi kullan. Daha çok çalış, daha çok sev, daha çok gez, daha daha daha… Sana değer verenlere değer ver. Değerini hak etmeyeni ise boşver görmezden gel. Herkesi sev ama değerleri farklı olsun. hayatından çıkardığını düşündüğün insanlara bloğunda da yer verme💪








(görsel alıntıdır.)

Yorumlar