BU HAFTANIN MESAJI: ÇİÇEKLENİN #8


 

Mayıs benim ayım. En sevdiğim, en özel, en aşk dolu, en güzel başlangıçlar, en en en…  10 yıl önce bugün verdiğim en güzel kararın ayına girmiş bulunuyoruz. Bol bol güneşlendiğim ve kötü enerjilerimi toprağa bıraktığım bir hafta sonunun ardından yeni bir haftaya merhaba diyoruz hep birlikte.
Gelelim bu haftanın mesajına. En son ne zaman birine çiçek aldınız? Bugün mü? Dün mü? 1 sene önce mi ya da hiç mi? Arkadaşınız, sevgiliniz, anneniz, babanız, kardeşiniz ya da tanımadığınız ilk kez tanışacağınız birine çiçek hediye ettiğiniz anda ki yüz ifadesini görüp dikkat etseniz her gün çiçek alırsınız. İsterseniz buket isterseniz saksı çiçeği…Şahsınıza en son ne zaman çiçek aldınız? Hiç düşündünüz mü? Kendinizi de çiçeklendirin. Geçtiğimiz hafta sonu balkonuma harika çiçekler aldım. Topraklarını ellerimde karıştırdım ve diktim. Biri mor, biri beyaz, biri de pembe, kırmızı bile var. Baktıkça içim açılıyor resmen mutlu oluyorum seviyorum konuşuyorum onlarla. Sularken sanki bana karşılık veriyor gibi daha güzel kokuyorlar. Ben çiçeklendim size de tavsiye ediyorum. Bu hafta kendinizi ya da her hangi birini çiçeklendirin… Mutluluk paylaştıkça çoğalır.
                                                                   🌸🌺🌼🌿🍀🌹
Kendime not: Evinde her zaman çiçekler açsın. Fesleğen koksun balkonun, renk şölenleriyle karşıla güneşi. Sevdiğin adamı daha çok sev. Kokusu burnuna esince yüzünde şapşal bir gülümseme olsun. Etrafının kötü söylemlerine aldırma sadece çok sev. Kimsenin iyi olmasını bekleme herkesin hamurunu farklı yoğuruyor hayat…

Keyifli haftalar…

Yorumlar