BU HAFTANIN MESAJI: DERİN BİR NEFES AL !! #10 

Herkese Merhaba ☕️
O kadar yoğun bir dönemden geçiyorum ki, yeni post yazacak vakit bulamıyorum resmen. Çok sessiz kaldı buralar 😊 şu sıra kafamı kaşıyacak vakit yok derler ya bende de durum aynı valla... Bir yandan dersler bir yandan misafirler bir yandan gezmeler derken uyuma işlemini bile zar zor yapıyorum.  Ama bu hafta için derin bir nefes alıyorum ve soluklanıyorum artık malum öğrenci olduğumu hatırlayıp biraz ders çalışıp cayır cayır gelen finalleri layığıyla geri yollamalıyım. Tabi bunun nasıl zor olduğunu bilenler anlar halimden. Yaz tatili yaklaştıkça zaman geçmiyor. Yapılan planlar için seçilen tarihler ah ah O tarihin gelmesi hep uzar, yakın bir tarihtir ama geçmez zaman. En derininden bir nefes alıyorum ve önümdeki işleri bitirip kendimi tatilin huzuruna bıraktığım o günleri iple çekiyorum. Hadi sende derin bir nefes al ve soluklan, önündeki işlerini bitirip kendini tatilin kollarına bırak 💆🏻


Herkese iyi haftalar... 

Sevgiler🌟📚💙


Yorumlar