EKİM FAVORİLERİ 🍁





Herkese Merhaba
Ekim favorileriyle karşınızdayım. Youtube’da favori videoları olurda blogda neden olmasın favori yazısı dedim ve Ekim favorileri yazısını yazdım.

Almış olduğum yeni kararlar ve alışkanlıklarla yazıyorum bu yazıyı.  Eskiden iyi bir kitap okuyucusuydum ama zamanın koşuşturmasına kapılıp bu alışkanlığımı köreltmiştim şimdi geri dönüş zamanı, kütüphaneme yeni kitaplar ekleme vakti geldi de geçiyor. Her ay en az bir tane kitap okunacak dedim ve okudum.


Kitap:
Bu ay ki kitap önerim sizlere “Bir Harp Gelini-Benan'ın Defteri “ kitabı. Kitap ikinci Dünya Harbi’nin sınırlarımıza dayandığı, harbe girmeden harbin yokluğunun, yoksunluğunun yaşandığı günler... Birbirine âşık ama geçmişleri, dünya kültürleri, hikâyeleri çok farklı bir karıkoca ile onların her şeyiyle birbirine zıt iki kızı. Kızlardan biri babasının gözdesi, diğeri annesinin kanatları altında... ve bu ailenin 1940’ların Türkiye’sinden 2000’lere saklanan sırrı...

Dizi:  
Kuvvetli bir izleyiciye sahip olduğu aşikâr ama benim yeni başladığım bir dizi olduğu için sizde daha başlamadıysanız eğer NARCOS ‘u izlemenizi tavsiye ediyorum. Gerçek bir hayat hikâyesinden uyarlamadır, Dünya çapına yayılmış bir uyuşturucu şebekesini engellemeye çalışan kolluk kuvvetlerini konu ediyor.


Film :
Kitap uyarlaması bir filmdir. Eski bir yapım olsa da gerçek yaşanmış olması, konusu  çok ilgi çekici ve etkileyici. Filmin ismi Soraya’yı Taşlamak. İran lı bir kadının acı dolu yaşam hikâyesini anlatıyor. 

En çok dinlediğim müzikler:
Sıla-Muhbir
Manuş Baba- Eteği belinde
Deeperise-raf_ft_jabbar
Tuğba Yurt-inceden inceden
Sertab Erener-incelikler

En çok kullandığım application:
Faladdin 😊
Shazam
Aliexpress


 Keyifli okumalar ☕

Yorumlar