KASIM FAVORİLERİ 🎂






Selamlar …!!
Kasım favorileri sıcak sıcak okumaya hazırdır. Sizde kahveleri çayları hazırladınız mı?
Kasım ayı benim için başlı başına bir favoridir aslında. Çünkü doğum günüm Kasım’da😉 Vizelerin, projelerin de zirvede olduğu bir dönem olduğu için bayağı yoğun bir Kasım ayı geçirdim. Doğum günü kutlamaları, düğün dernek geceleri falan derken hızlı geçip gitti…

Kitap:

Her ay bir kitap sözümde durdum ve bu ayda bir kitap bitirdim. Spoiler vermemek için kitabın kendi açıklamasını yazıyorum. Kitabın ismi “Günü Birlik Hayatlar”. Gerçek Psikoterapi Öykülerini anlatıyor. Roma İmparatoru ve filozof Marcus Aurelius, “Hepimizinki günübirlik hayatlar; hatırlayanın, hatırlanandan farkı yok,” diye yazmış. İşte ünlü psikiyatr Irvin Yalom da bu sonsuz varoluşun küçük bir parçasını işgal eden günübirlik hayatları, yani bizi yazıyor…Yalom yıllarca üzerinde çalıştığı bu kısa hikâyelerde hastalarının mücadelelerini konu ettiği kadar kendi sarsıntılarını da anlatıyor ve iki önemli sorunun üzerine gidiyor: Kısa da olsa nasıl anlamlı bir yaşam sürüp her günün tadına varabiliriz? Ve kaçınılmaz son olan ölüm gerçekten ne ifade ediyor? 
Dizi:  
Bana izle izle izle diye baskı kuran herkese önce teşekkür ediyorum sonrada böyle bir diziye bağımlı yaptıkları için kızıyorum. Sizde bana güvenip başlarsanız lütfen kızmayın👀 Evet Stranger Things’ten bahsediyorum…
Dizinin 1. sezonunda, 1980'li yıllarda New York eyaletine bağlı bir liman kasabası olan Montauk'ta geçmektedir. Genç bir çocuk gizemli bir şekilde ortadan kaybolur. Ailesi, arkadaşları ve yerel polisler çocuğun ortadan kaybolması ile ilgili kapsamlı bir soruşturma başlatarak gerçeği açığa çıkartmaya çalışırlar. Olayın soruşturması derinleştikçe gizli hükümet deneylerinin yapıldığı olağanüstü bir gizemin içine çekilirler. Annesi (Winona Ryder) çocuğunu alabilmek için korkunç doğaüstü güçlerle yüzleşmek zorundadır. Aktör David Harbour kasabanın şerifi olarak dizide rol almaktadır. 

Film :
2016 yapımı, gerilim türünde bir film önerim var size. “Split” . Güvenilir psikiyatr Dr. Fletcher (Betty Buckley), Kevin (James McAvoy) adlı hastasının en az 23 farklı kişiliği bünyesinde barındırdığını kanıtlamıştır. Ancak henüz tamamen ortaya çıkmamış son bir kişilik vardır ki, meydana çıktığında diğer kişilikleri süpürecek çok vahşi bir karakterin habercisidir. Bu dizginlemesi zor gücün etkisiyle Kevin, 3 genç kızı kaçırıp yaşadığı yerde alıkoyar. Hırslı ve kararlı Casey'nin (Anya Taylor-Joy) önderliğinde gençler hayatta kalabilmek için, Kevin içindeki şeytani güce tamamen boyun eğmeden önce oradan kaçmak zorundadırlar.





Blog:
Ülkemizde maalesef bloğa olan ilgi ve okur sayısı çok az. Sıkı bir blog takipçisi ve okuru olarak her ay severek takip ettiğim bir blog hesabını paylaşacağım. Bu ay ki favorim;
“Kuşların İzinde”
Kendisi blog isminden de anlaşılacağı gibi kuşların hayranı. Gezdiği, gördüğü, biriktirdiği anılarını biz okurlarıyla paylaşıyor. Ben keyifle takip ediyorum sizin içinde linkini aşağıya bırakıyorum. Alın bir bardak çay-kahve buyurun kuşların izine…
En çok dinlediğim müzikler:
Rengin-Aldatıldık
Harun Kolçak.ft.Umut Kuzey-müptelayım sana
Fikret Kızılok-Güzel ne güzel olmuşsun
Manuş Baba- Değmez
Ersay Üner- İki aşık




En çok kullandığım application:
Gardrops
Bloglavin
Bounty




Sevgiler...

İzmir...
30.11.2017✈






Yorumlar